We werken met bedrijven en organisaties van elke omvang om hun missie te identificeren, hun verhaal te ontdekken, hun klanten te begrijpen en hun doelen te definiëren, of ze nu groeien of nieuw zijn.
Er is een goede reden voor de populariteit van verhalen onder merken, bedrijven en individuen.
Verhalen zijn een krachtig hulpmiddel in menselijke communicatie. Onderzoek toont aan dat het menselijk brein op diepgaande manieren reageert op de beschrijvende kracht van verhalen en zowel de sensorische als de motorische cortex beïnvloedt.
Een verhaal lezen is een ervaring voelen en onze geest synchroniseren met het onderwerp van het verhaal.
Er is een goede reden voor de populariteit van verhalen onder merken, bedrijven en individuen.
Verhalen zijn een krachtig hulpmiddel in menselijke communicatie. Onderzoek toont aan dat het menselijk brein op diepgaande manieren reageert op de beschrijvende kracht van verhalen en zowel de sensorische als de motorische cortex beïnvloedt.
Een verhaal lezen is een ervaring voelen en onze geest synchroniseren met het onderwerp van het verhaal.